Nintendo lanceert Limited Edition The Legend of Zelda 25th Anniversary-bundel
8 november 2011 – The Legend of Zelda is één van de hoogst beoordeelde en meest geprezen spellenseries ooit. Om te vieren dat de serie vijfentwintig jaar bestaat, lanceert Nintendo een speciaal ‘25th Anniversary limited edition*’ Nintendo 3DS-systeem, voorzien van het Hyrule-embleem en goudkleurige versieringen. Dit systeem is gemaakt in beperkte oplage en verschijnt gebundeld met een exemplaar van The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D, een nieuwe versie van het klassiek Zelda-spel dat optimaal gebruik maakt van de functies van het Nintendo 3DS-systeem. Het spel wordt gelanceerd op 25 november 2011, dus nog mooi op tijd voor sinterklaas en kerst!
The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D is een volledig aangepaste versie van de klassieker voor de Nintendo 64. Met spectaculaire 3D-graphics en nieuwe, oogstrelende details betovert het spel zowel nieuwe spelers als mensen die het spel al kennen. Elk spel dat deel uitmaakt van de bundel gaat gehuld in een speciale, dubbelzijdige hoes met op de voorkant het bekende ontwerp, maar op de achterkant een goudkleurige hoes die in beperkte oplage is gemaakt. Deze speciale, dubbelzijdige hoes is alleen verkrijgbaar als onderdeel van The Legend of Zelda 25th Anniversary-bundel.
Ga met de jonge held Link op avontuur om het land Hyrule te bevrijden van Ganondorf, de dievenkoning van de Gerudo. Ontmoet merkwaardige personages, strijd met gevarieerde vijanden en baan je een weg door uitgestrekte landschappen, mythische tempels, kerkers, steden en dorpen – allemaal in 3D!
De mogelijkheden van het Nintendo 3DS-systeem komen ook goed tot hun recht in de nieuwe besturing, waarmee je Link makkelijker dan ooit door de omgevingen loodst.