Als jouw idee over een hemels interieur te maken heeft met de aanraking van Koning Midas, let dan op! 2011 is een gouden jaar voor Animal Crossing: Let's Go to the City. Elke maand van dit jaar kun je de hand leggen op een exclusief gouden meubelstuk.
Artikelen uit de Golden-serie kun je nergens anders vandaan halen. Dus als de gouden vrouw klinkt als iets waar je niet zonder kunt, ben je vast blij te horen dat je het op eenvoudige wijze aan je verzameling kunt toevoegen.
Om de gouden vrouw in handen te krijgen hoef je alleen maar te zorgen dat je tussen 1 en 30 augustus de vriendelijke postbode Pete tegen het lijf loopt. In deze periode met Pete spreken, is de enige manier om de gouden vrouw in bezit te krijgen. Kijk dus uit naar de postbode!
Als je je Wii hebt aangesloten op het internet, is de gouden vrouw al binnen handbereik. Lees de aanwijzingen hieronder om er achter te komen hoe je dit exclusieve cadeau kunt ontvangen.
Let op: de gouden vrouw zal niet bijdragen aan de beoordeling van je woning door de goedwillende juryleden van de Happy Room Academy.