Als het nieuwste voorwerp uit de Creepy-serie op je deurmat ploft, heb je alle reden om steen en been te klagen. Plaats de akelige steen in je huis en jaag je gasten de stuipen op het lijf met dit huiveringwekkende doodshoofd met zijn doodse blik.
De akelige steen is het perfecte voorwerp om je inrichting in duisternis te hullen. Maar bereid je voor op nog meer macabere meubelstukken, want er zullen weldra meer gruwelijke curiosa beschikbaar zijn in Animal Crossing: Let's Go to the City. Met iedere twee weken een nieuw voorwerp, heb je alle reden om bang te zijn...
Artikelen uit de Creepy-serie kun je nergens anders vandaan halen. Dus als de creepy stone klinkt als iets waar je niet zonder kunt, ben je vast blij te horen dat je het gemakkelijk aan je verzameling kunt toevoegen.
Om de creepy stone te bemachtigen hoef je alleen maar te zorgen dat je tussen 16 en 30 augustus de vriendelijke postbode Pete tegen het lijf loopt. In deze periode met Pete spreken, is de enige manier om de creepy stone in bezit te krijgen. Kijk dus uit naar de postbode!
Als je je Wii hebt aangesloten op het internet, is de creepy stone al binnen handbereik. Lees de aanwijzingen hieronder om er achter te komen hoe je dit exclusieve cadeau kunt ontvangen.
Let op: de creepy stone ziet er weliswaar lekker luguber uit, maar hij zal niet bijdragen aan de beoordeling van je woning door de goedwillende juryleden van de Happy Room Academy. Waarschijnlijk worden ze er alleen maar bang van.