Kijk uit naar andere angstaanjagende artikelen uit de Creepy-serie voor Animal Crossing: Let's Go to the City. Geniet of griezel elke twee weken van een nieuw artikel om je griezelige woning mee te versieren!
Artikelen uit de Creepy-serie kun je nergens anders vandaan halen. Dus als de creepy skeleton klinkt als iets waar je niet zonder kunt, ben je vast blij te horen dat je het op eenvoudige wijze aan je verzameling kunt toevoegen.
Om de creepy skeleton in handen te krijgen hoef je alleen maar te zorgen dat je tussen 1 en 14 juli de vriendelijke postbode Pete tegen het lijf loopt. In deze periode met Pete spreken, is de enige manier om de creepy skeleton in bezit te krijgen. Kijk dus uit naar de postbode!
Als je je Wii hebt aangesloten op het internet, is de creepy skeleton al binnen handbereik. Lees de aanwijzingen hieronder om er achter te komen hoe je dit exclusieve cadeau kunt ontvangen.
Let op: de creepy skeleton zal niet bijdragen aan de beoordeling van je woning door de goedwillende juryleden van de Happy Room Academy.