Is het buiten te licht en vrolijk? Hang dan dit enge behangpapier in je kamer… dan ben je binnen de kortste keren in een duistere stemming. Dit artikel komt net op tijd voor Halloween om je verzameling van morbide meubilair en akelige accessoires uit de Creepy-serie af te maken! Zodra deze griezelige rollen papier op je muren zitten, zijn ze voorzien van duisternis en dreigende bomen die zelfst de dapperste zielen angst aanjagen...
Het laatste artikel in de Creepy-serie maakt de afschuwelijke sfeer in je kamer helemaal af. Meer verschrikkingen kan je woning niet herbergen! We hopen dat je zult genieten van dit laatste enge artikel voor Animal Crossing: Let's Go to the City en dat je een lekker griezelige tijd hebt in het engste huis in de buurt!
Artikelen uit de Creepy-serie kun je nergens anders vandaan halen. Dus als het creepy wallpaper klinkt als iets waar je niet zonder kunt, ben je vast blij te horen dat je het gemakkelijk aan je verzameling kunt toevoegen.
Om het creepy wallpaper te bemachtigen hoef je alleen maar te zorgen dat je tussen 16 tot 30 oktober de vriendelijke postbode Pete tegen het lijf loopt. In deze periode met Pete spreken, is de enige manier om het creepy wallpaper in bezit te krijgen. Kijk dus uit naar de postbode!
Als je je Wii hebt aangesloten op het internet, is het creepy wallpaper al binnen handbereik. Lees de aanwijzingen hieronder om er achter te komen hoe je dit exclusieve cadeau kunt ontvangen.
Let op: dit intimiderende item is zeker indrukwekkend, maar zal niet bijdragen aan de beoordeling van je woning door de goedwillende juryleden van de Happy Room Academy.