Raak echter niet in de ban van de kolkende groene inhoud van de creepy cauldron! Als je bij zinnen kunt blijven, ben je klaar voor meer artikelen uit de Creepy-serie waarmee je je verzameling aan kunt vullen. Elke twee weken is er een nieuwe beschikbaar voor Animal Crossing: Let's Go to the City, dus blijf ze verzamelen om het engste huis in de buurt te bezitten!
Artikelen uit de Creepy-serie kun je nergens anders vandaan halen. Dus als de creepy cauldron klinkt als iets waar je niet zonder kunt, ben je vast blij te horen dat je het gemakkelijk aan je verzameling kunt toevoegen.
Om de creepy cauldron te bemachtigen hoef je alleen maar te zorgen dat je tussen 16 en 29 september de vriendelijke postbode Pete tegen het lijf loopt. In deze periode met Pete spreken, is de enige manier om de creepy cauldron in bezit te krijgen. Kijk dus uit naar de postbode!
Als je je Wii hebt aangesloten op het internet, is de creepy cauldron al binnen handbereik. Lees de aanwijzingen hieronder om er achter te komen hoe je dit exclusieve cadeau kunt ontvangen.
Let op: dit intimiderende item is zeker indrukwekken, maar hij zal niet bijdragen aan de beoordeling van je woning door de goedwillende juryleden van de Happy Room Academy.