Vanaf 20 mei 2014 wordt de Nintendo Wi-Fi Connection-dienst stopgezet en zijn de onlinefuncties (zoals online spelen, matchmaking en ranglijsten) voor Nintendo DS-/DSi-software en Wii-software niet meer beschikbaar.
Ga naar Klantenservice voor een volledige lijst met de betroffen spellen die door Nintendo zijn uitgebracht.
Het Wii-winkelkanaal en de Nintendo DSi Shop worden echter niet beïnvloed en zijn na 20 mei nog steeds beschikbaar.