Stopzetting van de Nintendo Wi-Fi Connection-dienst
Sinds 20 mei 2014 is de Nintendo Wi-Fi Connection-dienst stopgezet en zijn de onlinefuncties (zoals online spelen, matchmaking, competities en ranglijsten) voor Nintendo DS-/DSi-software en Wii-software niet meer beschikbaar. Mogelijk zie je de foutcode 20110 als je gebruik probeert te maken van deze diensten.
De onlinefuncties en -diensten voor de volgende Wii- en Nintendo DS-spellen van Nintendo zijn na 20 mei 2014 niet meer beschikbaar.
Kijk op de website van elk afzonderlijk spel voor meer informatie over de internetfuncties ervan. Neem voor informatie over onlinediensten en -functies in spellen die zijn uitgebracht door andere bedrijven, contact op met de uitgever van het betreffende spel.
Deze pagina bevat de meest actuele informatie over titels en diensten die door de stopzetting betroffen zijn.