Extreme Exorcism van Ripstone: In deze paranormale platformer worden spelers achtervolgd door elke beweging die ze maken. Na elke ronde die een speler overleeft, verschijnt namelijk een spook dat elke actie van de vorige ronde nabootst. Hoe langer een speler overleeft, hoe moeilijker het spel wordt. De game biedt twintig anti-spookwapens, 50 uitdagingen en co-op- of deathmatchgevechten voor maximaal vier vrienden. Het volledige spel wordt verwacht in Q3.
Freedom Planet van GalaxyTrail Games: Spelers moeten zich een weg vechten door de wonderlijke wereld van Avalice, waar katten groen zijn, motoren tegen muren op racen en monstermeiden het meeste knokwerk verrichten. Deze tekenfilmachtige platformgame vol snelle gevechten voor de Wii U plaatst een drieste Dragonoid en haar vrienden tegenover een buitenaardse aanvalsmacht. De volledige game verschijnt in augustus.
Lovely Planet van tinybuild en QUICKTEQUILA: Deze first-person shooter voor de Wii U vindt plaats in een kleurrijke, abstracte wereld. Spelers moeten zich springend en schietend met hun trouwe semi-automatische geweer een weg banen door vijf werelden vol verraderlijke vijanden. De vijf werelden bevatten honderden levels om te ontdekken, inclusief geheimen die diep in elke wereld zijn verstopt. Het volledige spel wordt in december verwacht.
RIVE van Two Tribes: Dit explosieve, robothackende schietspel voor de Wii U combineert ouderwets sterke spelprincipes met een moderne en gelikte uitvoering. Spelers kunnen genieten van intense schiet- en platformactie met 360 graden bewegingsruimte, waarbij het hacken van robotvijanden om hun gedrag te veranderen een belangrijke rol speelt. Het volledige spel wordt in november verwacht.
Soul Axiom van Wales Interactive: Dit first-person sci-fi-avontuur voor de Wii U bevat ruim 40 unieke locaties. Het spel laat zich het best omschrijven als een psychologische thriller met puzzels en verkenningselementen. Spelers moeten cryptische logicapuzzels kraken, psychologische beslissingen nemen en geheugens onderzoeken om de geheimen van hun identiteit te ontrafelen. Het volledige spel wordt verwacht in Q4.
Typoman van Headup Games: Verander van woord en je verandert van wereld! Typoman is een 2D-puzzelplatformer met een unieke spelwereld. Wordt de HERO en begin een reis om jezelf te vervolledigen met de krachten die je nodig hebt om de reusachtige demon te verslaan die heerst over de wereld waarin je gevangen zit. Het volledige spel wordt verwacht in Q3.