CI_WiiU_TheLegendOfZeldaBreathOfTheWild_OcarinaMeats.gif
Kijk wat de nieuwe The Legend of Zelda-amiibo doen in The Legend of Zelda: Breath of the Wild!
Het leuke is dat deze amiibo ook compatibel zijn met The Legend of Zelda: Breath of the Wild, dat in 2017 wordt uitgebracht voor de Wii U en Nintendo's volgende systeem, Nintendo Switch. Elk van deze amiibo biedt willekeurige voorwerpen die je kunt gebruiken in de game. Men zegt dat je zelfs een schatkist met een zeldzaam voorwerp kunt ontvangen!
Link (The Legend of Zelda) geeft een willekeurig aantal tonnen. Misschien bevatten ze wel rupees!
Wil je meer te weten komen over The Legend of Zelda: Breath of the Wild? Bezoek dan de officiële The Legend of Zelda: Breath of the Wild-teaserwebsite voor de nieuwste informatie en bekijk filmpjes van deze grensverleggende game!