In Mario Kart 7 kun je door het Paddenstoelenrijk heen scheuren in adembenemend 3D. Daarnaast tillen de nieuwe circuits, strategische mogelijkheden en karts het raceplezier naar een hoger niveau.
In het veelgeprezen Super Mario Bros. 3 kan Mario meer dan ooit: vliegen als Wasbeer-Mario, zwemmen als Kikker-Mario, vuurballen gooien als Vuur-Mario en in een onkwetsbaar standbeeld veranderen als Tanuki-Mario!
Laat je creativiteit de vrije loop in Animal Crossing: Happy Home Designer! Ontmoet je favoriete dieren uit Animal Crossing, zoek uit wat hun woonwensen zijn en bouw vervolgens het huis van hun dromen!
Mario is terug in een side-scrolling avontuur boordevol power-ups en munten in New Super Mario Bros. 2! Ontdek de unieke spelstand Muntenjacht alleen of samen met een vriend.
SUPER MARIO 3D LAND bevat nieuwe en bekende elementen die unieke gameplaymogelijkheden toevoegen aan het avontuur! Baan je een weg naar de vlaggenmast aan het einde van ieder level met de bekende moves van Mario.
Ontdek – of herontdek – Super Mario Bros., de game waarin Mario gamegeschiedenis schreef. Ren als Mario of Luigi door grotten en kastelen heen, en neem het op tegen Bowser om je geliefde prinses Peach te redden.
In Super Mario Bros.: The Lost Levels vind je nieuwe, uitdagende levels, sterkere vijanden en nieuwe elementen zoals krachtige windvlagen die Mario wegblazen. Dit is de ultieme uitdaging voor iedere Mario-fan.
Beleef een nieuw soort Pokémon-gevecht in Pokkén Tournament. In deze intense vechtgame zie je Pokémon zoals je ze nog nooit hebt gezien, met prachtige graphics en soepele bewegingen.
Dit is klassieke platformactie op zijn best! Ren en spring door een side-scrolling Mario-avontuur in 2D in New Super Mario Bros. U. Houd vervolgens een race tegen de klok in 82 loodzware levels in New Super Luigi U.