BOXBOXBOY!
Hokjesdenken is af te raden in deze game. Onze vierkante held Qbby heeft een nieuwe kracht waarmee hij TWEE sets dozen kan maken. Hij zal iedere doos hard nodig hebben om de dodelijke valstrikken in de meer dan 120 levels te omzeilen. Ontdek nieuwe trucs en combinaties van dozen waarmee je schakelaars kunt omzetten en stekels en lasers kunt ontwijken. Als je de eerste, veelgeprezen game BOXBOY! hebt gespeeld, dan kun je ieder kostuum dat je verdiend hebt, overdragen naar BOXBOXBOY!
Let op: alle content, media en ontwerpen zijn gebaseerd op deze software zoals deze werd gedemonstreerd op de Electronic Entertainment Expo in juni 2016. Kom later terug voor meer informatie!