Hieronder kun je een video van zijn presentatie bekijken. (Alleen in het Engels)
De hooggewaardeerde inktvisonderzoeker Nogami had het druk op de E3 van 2017, waar hij tijdens Nintendo Treehouse Live dieper inging op verschillende spelstanden in Splatoon 2. Onlangs nog deelden we een rapport over zijn demonstratie van Salmon Run, maar daar bleef het niet bij - hij demonstreerde ook de verhaalstand!
Je kunt je wapens verbeteren met de visseneieren en sardinium die je spelenderwijs verzamelt. Tijdens de presentatie liet meneer Nogami de Heldenspetter in niveau stijgen, waardoor zijn vuursnelheid toenam. Het is best mogelijk om levels met basiswapens te voltooien, maar verbeterde wapens komen tijdens de moeilijkere delen zeker van pas.
De eindbaasgevechten zijn ook terug in Splatoon 2. Om dit te demonstreren leverde meneer Nogami een felle strijd met de Octosamoerai! Meer over hem en de rest van de Octariaanse dreiging lees je in ons eerdere rapport. Als je meer wilt weten over de verhaalstand, verwijzen je graag naar ons eerste rapport daarover.
Het Treehouse Live-team bezocht tijdens de E3 ook de beursvloer om Grondoorlog te demonstreren. Je kunt hun gevechten bekijken in onderstaande video.
Ben jij klaar voor de verhaalstand? Splatoon 2 wordt op 22 juli uitgebracht, exclusief voor de Nintendo Switch.
Blijf op de hoogte van al het nieuws over Splatoon 2 door de Facebook-pagina van Splatoon te volgen en bezoek de Splatoon 2-website voor een diepe duik in een zee aan informatie!