Naast het zojuist uitgebrachte Ever Oasis komen er dit jaar nog meer geweldige games uit, exclusief voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen, waaronder Miitopia, Hey! PIKMIN en Dr. Kawashima's Duivelse Brain Training: Kun jij je blijven concentreren? op 28 juli.
Ontdek de geheimen die de woestijn herbergt in Ever Oasis, een avontuurlijke RPG. In de demo baan je je een weg door een kerker vol puzzels, neem je het op tegen een lastige eindbaas en zie je hoe je oase groeit met behulp van de watergeest Esna.
In Miitopia beleef je een hilarisch en knotsgek avontuur vol verrassingen, samen met je favoriete Mii-personages. In de speelbare Miitopia-demo kun je het eerste hoofdstuk van dit maffe verhaal direct uitproberen.
Ontdek de piepkleine wereld van de Pikmin en help kapitein Olimar om van een onbekende planeet te ontsnappen in Hey! PIKMIN, een hartverwarmend platformavontuur! In de demo roep je de hulp in van de nieuwsgierige en kleurrijke Pikmin om de diepten van de Glinstergangen te verkennen.
Verg het uiterste van je grijze massa met Duivelse sommen, een van de 25 activiteiten in Dr. Kawashima's Duivelse Brain Training: Kun jij je blijven concentreren? Los eenvoudige rekensommen op onder gemene omstandigheden en deel je scores met vrienden om te zien of jullie elkaar kunnen verslaan.
Wil je meer te weten komen over de verschillende Nintendo 3DS-systemen, waaronder de binnenkort verkrijgbare New Nintendo 2DS XL? Bekijk dan onze officiële website voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen en ontdek de enorme verzameling games die nu en binnenkort verkrijgbaar zijn in de sectie voor Nintendo 3DS-games!