Een nieuw handheldsysteem van Nintendo
Op de New Nintendo 2DS XL kun je alle Nintendo 3DS-games in 2D spelen. Dankzij het grote scherm van 4,88 inch en met een gewicht van slechts 260 gram is dit een nieuw soort Nintendo 2DS.