H2x1_UTGP17_competition.jpg
UNIQLO heeft een wedstrijd georganiseerd waarbij deelnemers hun eigen T-shirts konden ontwerpen: de UT GRAND PRIX 2017. De winnende ontwerpen zijn nu online en in UNIQLO-winkels in heel Europa te koop!
Vorig jaar vroegen Nintendo en UNIQLO fans om T-shirts te ontwerpen in het kader van UTGP2017, de wereldwijde ontwerpwedstrijd. Er waren 16.000 inzendingen: een absoluut record! Een jury van Nintendo-medewerkers, onder wie Representative Director and Creative Fellow Shigeru Miyamoto, maakten daaruit een selectie van 31 fantastische T-shirts.
Jij kunt jezelf nu ook uitdossen met deze geweldige designs! Je kunt kiezen uit onder meer de spetterende mode van Splatoon en de tijdloze look van Super Mario. Er is echt voor ieder wat wils.