15 februari 2018 – Nintendo kondigde onlangs Nintendo Labo voor de Nintendo Switch aan, een serie interactieve bouwpakketten waarin creativiteit en fantasie centraal staan. Vandaag heeft Nintendo meer onthuld over de eerste twee pakketten van Nintendo Labo, het mixpakket en het robotpakket. Beide zullen vanaf 27 april in Europa in de winkel liggen.
Een van de nieuwe functies die bij de software van elk pakket inbegrepen zit, is de Toy-Con-werkplaats. Hier kunnen spelers op een leuke en eenvoudige manier bekend raken met de basisbeginselen van de technologie. Ook worden spelers in staat gesteld zelf nieuwe manieren van spelen te bedenken door invoeren en uitvoeren met elkaar te verbinden. Bekijk de filmpjes hieronder om meer te weten te komen over het mixpakket, het robotpakket en meer!
Wil je een van de eersten zijn die Nintendo Labo uitprobeert? Ga dan naar de officiële website van Nintendo Labo om je aan te melden voor een Nintendo Labo-workshop!