Twee nieuwe vechters zijn klaar voor de strijd in Super Smash Bros. Ultimate, dat vanaf 7 december voor de Nintendo Switch verkrijgbaar is: Ken, uit Street Fighter, en de angstaanjagende Pokémon Incineroar!
Bekijk de Super Smash Bros. Ultimate Direct hierboven om alle nieuwe aankondigingen te bekijken, waaronder meer hulptrofeeën, talloze nieuwe functies en een nieuwe manier om te spelen met personages uit allerlei gamewerelden: spirits!
Er komen meer vechters, levels en nummers naar Super Smash Bros. Ultimate als downloadbare content!
Elke set bevat één vechter, één level en diverse muzieknummers. Je kunt elke set los kopen, maar ook als bundel met het Fighters Pass-pakket. Met de Fighters Pass krijg je toegang tot alle sets, zodra deze worden uitgebracht: vijf vechters, vijf levels en al hun bijbehorende nummers.
Als je de Fighters Pass koopt, krijg je als bonus ook nog een outfit voor de Mii-zwaardvechter. Die outfit is gebaseerd op Rex uit Xenoblade Chronicles 2.
Als je Super Smash Bros. Ultimate koopt en je gouden punten van My Nintendo claimt vóór 31 januari 2019, kun je de vechter Piranha Plant gratis ontvangen als downloadbare content!
Opmerking: Piranha Plant zal rond februari 2019 verkrijgbaar zijn als betaalde downloadbare content. Piranha Plant maakt geen onderdeel uit van het Fighters Pass-pakket.