Joker uit Persona 5 mengt zich vanaf 18 april in de strijd in Super Smash Bros. Ultimate!
Zoals de bovenstaande video al liet zien, zitten Joker, zijn level Mementos en nieuwe muzieknummers uit Persona allemaal in Challenger Pack 1 inbegrepen als betaalde downloadbare content.
Er zijn ook nieuwe kostuums voor Mii-vechters in aantocht als betaalde DLC. Op 18 april trappen we af met kostuums uit de Persona- en de Sonic the Hedgehog-serie.