Ontdek de Officers Academy van Fire Emblem: Three Houses tijdens Nintendo Treehouse: Live
Als professor aan de prestigieuze Officers Academy heb je de leiding over een van de drie huizen van de academie, waarbij je de studenten van het door jou gekozen huis zowel in de klas als op het slagveld onder je hoede hebt.
In de onderstaande video neemt het team van Nintendo Treehouse: Live een rondleiding door het Garreg Mach Monastery, waar zich naast de Officers Academy ook de Church of Seiros bevindt. Deze kerk oefent veel macht uit op Fódlan en de bevolking.
Tot slot gaat het team van Nintendo Treehouse: Live in de bovenstaande video vanaf minuut 14:27 op missie en demonstreren ze een paar van de nieuwe functies die je op het slagveld kunt gebruiken, zoals Battalions en de Divine Pulse.
Ga voor meer informatie naar de spelpagina van Fire Emblem: Three Houses en volg de Facebook-pagina van Fire Emblem om volledig op de hoogte te blijven van alles wat met Fire Emblem te maken heeft.