Ontdek hoe de muziek van The Legend of Zelda: Link's Awakening is gemaakt met componist Ryo Nagamatsu!
The Legend of Zelda: Link's Awakening is nu verkrijgbaar voor de spelsystemen uit de Nintendo Switch-familie, en of je de muziek van het eiland Koholint nog moet ontdekken of niet, je kunt nu ervaren hoe de muziek tot stand is gekomen. Componist Ryo Nagamatsu vertelt je er het fijne over.
Hallo! Ik ben Ryo Nagamatsu en ik ben verantwoordelijk geweest voor de muziek van The Legend of Zelda: Link's Awakening! Ik wil je het een en ander vertellen over de unieke wijze waarop we de muziek voor deze game hebben gemaakt.
Tot slot zijn er nog vele andere muziekstukken waarvoor we bij sommige het oorspronkelijke audiobestand hebben gebruikt. Geniet bijvoorbeeld van "Tal Tal-gebergte", een zeer beroemde melodie uit de oorspronkelijke game, evenals vele andere tunes die in verschillende kerkers te horen zijn!