In een gelivestreamde video heeft director Masahiro Sakurai de nieuwe DLC-vechter voor Super Smash Bros. Ultimate onthuld: Min Min uit ARMS! Deze fijnproever gebruikt haar uitstrekbare armen en bekende reeks aan gewapende handschoenen om haar tegenstanders een heerlijk pak slaag voor te schotelen! In de video hierboven kun je haar in actie zien.
Challenger Pack 6: Min Min wordt op 30 juni uitgebracht, als onderdeel van Super Smash Bros. Ultimate: Fighters Pass Vol. 2 en als losse set. Deze set bevat bovendien het level Springstadion, de Min Min-route in de stand Klassiek, een speciaal DLC-spiritboard en 18 muzieknummers uit ARMS!