Stel dit jaar je lichaam en geest op de proef met de Nintendo Switch!
Begin het jaar goed door actief te blijven, zowel lichamelijk als geestelijk! Om je op weg te helpen hebben we een selectie games samengesteld om je aan het denken te zetten... of in beweging te brengen!
Tijd om de work-out in huis te halen! Met de inbegrepen Ring-Con- en beenband-accessoires kun je je eigen work-outs samenstellen om jezelf snel in het zweet te werken, of duw, trek, jog, squat, plank en doe yogaposes tijdens een spannend avontuur.
Beleef een groots avontuur vol fitness of speel korte sessies met minigames en samengestelde work-outs, en houd je prestaties bij met de ingebouwde infrarood-bewegingscamera** van de rechter-Joy-Con.* Zo houd je onder andere bij wat je hartslag is en hoeveel calorieën je hebt verbrand met je work-out!
Stel je brein op de proef op verschillende manieren! Speel allerlei bekende en nieuwe oefeningen die je met een stylus of je vinger kunt spelen, van oefeningen met woorden en nummers tot ongebruikelijke potjes steen, papier, schaar met behulp van de infrarood-bewegingscamera*** van de rechter-Joy-Con.