Op zoek naar een manier om een mooi overzicht te maken met games die je graag zou willen spelen? Via deze website kun je je eigen Nintendo Switch-wenslijst beheren en er games aan toevoegen!
Als je een bepaalde game aan je wenslijst hebt toegevoegd, ontvang je ook een e-mail wanneer die game verschijnt of in de aanbieding is. Om van deze functie gebruik te maken moet je wel eerst toestaan dat Nintendo je reclamemails mag sturen.