Win medailles in onze Game Challenges ter ere van het 35-jarig jubileum van Super Mario Bros.!
Medailles ter ere van het 35-jarig jubileum van Super Mario Bros. worden uitgedeeld aan spelers die het beste presteren in speciale evenementen. Deze evenementen worden in de komende maanden gehouden, waaronder in Super Mario Maker 2, Super Smash Bros. Ultimate en Splatoon 2.
Er zijn 100 speciale medailles te winnen in de evenementen van Super Mario Maker 2 en Super Smash Bros. Ultimate. Nog eens 200 medailles liggen klaar voor de top 100 spelers van elk team in het aanstaande Splatfest in Splatoon 2 (dat zijn in totaal 400 medailles). Je hebt dus drie kansen om er een te winnen!
Zoals je hierboven kunt zien, is elke medaille gegraveerd met het logo van de game. De andere kant van de medaille is gegraveerd met het logo van het 35-jarig jubileum van Super Mario Bros.
Bereik de top 100 van deze Super Smash Bros. Ultimate Online Challenge met Super Mario-thema en maak kans op een speciale medaille. Tijdens dit evenement zijn alleen vechters en levels uit de Super Mario-serie toegestaan!
Van 15 januari 2021 om 23:00 uur tot 17 januari 2021 om 23:00 uur wordt er een speciaal Splatfest in Super Mario-stijl gehouden in Splatoon 2! Welke power-up heb je liever? Supergroot worden met een Superpaddenstoel of onoverwinnelijk worden met een Superster?
Ga naar de website van Mario's 35-jarig jubileum voor meer informatie over deze en andere evenementen ter ere van 35 jaar Super Mario Bros.