Ga voor meer informatie over Animal Crossing: New Horizons en Animal Crossing: New Horizons – Happy Home Paradise naar de spelpagina op deze website. Je kunt ook lid worden van de community op onze Facebook-pagina van Animal Crossing Facebook page, of naar de officiële Twitter-account van Animal Crossing gaan om info van Isabelle zelf te krijgen!