Speel een selectie klassieke Nintendo 64-games op je Nintendo Switch!
De negen Nintendo 64-games die je hieronder ziet, zullen direct beschikbaar zijn wanneer het nieuwe lidmaatschap op 26 oktober wordt uitgebracht.
Naast de Nintendo 64-games kunnen leden ook een groeiende collectie SEGA Mega Drive-games spelen! De veertien games die je hieronder ziet, zijn direct beschikbaar wanneer het nieuwe lidmaatschap wordt uitgebracht. Later zullen er meer titels worden toegevoegd.