Nintendo Switch-games in april 2023
Van tactische turn-based gevechten en strategische Minecraft-actie tot futuristische mysteries en racespektakel, er gebeurt in april een hoop op de Nintendo Switch! Bekijk deze selectie games en klik op games die je interessant vindt om pre-orders te plaatsen, aankopen te doen of ze aan je wenslijst toe te voegen!
Ontdek een alternatieve versie van Elyos, waar vrienden vijanden worden en waar niets is wat het lijkt. Verzamel de Emblem Bracelets in dit laatste DLC-pakket van de Fire Emblem Engage-uitbreidingspas!
Het bestaan van een nieuw Grid staat op het spel na een ongekende misdaad, en alleen jij – een detectiveprogramma dat de taak heeft om uit te zoeken wat er is gebeurd – kan het redden. Neem beslissingen en beïnvloed het verhaal in dit visuele avontuur in het TRON-universum.
Vorm waardevolle allianties met onverwachte bondgenoten en leid ze in strategische gevechten om de Overworld te beschermen tegen de allesverwoestende piglins. Speel alleen, of lokaal of online met vrienden – inclusief cross-platform play!
Kies je beste racers uit een groep Disney- en Pixar-personages en scheur in de ultieme heldenracegame. Koop een van de Early Access Founder's Packs, speel lokaal of online en geniet in de toekomst van nog meer nieuwe content!
Stel je strategische vaardigheden op de proef in turn-based missies en ervaar twee volledige campagnes uit de oorspronkelijke Game Boy Advance-klassiekers, die volledig zijn herzien. Ontwerp je eigen kaarten en daag je vrienden vervolgens lokaal of online uit!
Zin om een nieuwe sport te proberen? Dan is het tijd om tegenstanders de arena uit te beuken en doelpunten te scoren in deze gratis te spelen 3-tegen-3-actiegame. Vorm een team met je vrienden en wees je rivalen te slim af met krachtige speciale vaardigheden om de ultieme Omega Striker te worden!
Natuurlijk zijn er deze maand nog veel meer games in aantocht voor de Nintendo Switch! Ontdek wat er in april allemaal wordt uitgebracht.