Minecraft Legends Deluxe Edition
De Nether-corruptie van de Piglins verspreidt zich over de Bovenwereld en verschroeit alles wat het aanraakt. Ben jij de held die dit zachtmoedige land zal beschermen? Plan je strategie en neem het op tegen de Piglins in epische gevechten. Wees echter gewaarschuwd: ze vechten altijd terug. Neem het overdag op tegen Piglin-basissen en verdedig je bondgenoten na zonsondergang. Verken weelderige biomen vol schatten en gevaren, ontmoet nieuwe vrienden en herenig je met bekende mobs. Met de hulpjes aan je zijde hoef je alleen nog maar de wereld te redden.
Hijs je banier hoog met de Deluxe Edition, met zes extra skins in het spel: één held, vier rijdieren en een extra rijdierskin wanneer deze beschikbaar komt.