Gratis Pikmin-kaarten en -decoratie!
Wil jij dat iedereen met de feestdagen nog meer in de feeststemming komt? Verras je vrienden en familie dan met deze kaarten en papieren decoraties in Pikmin-stijl!
Er zijn drie verschillende kaarten en twee decoraties voor in de boom om te downloaden en te printen. Op elk item staan Pikmin die voorbereidingen treffen voor de feestdagen.
Als je de kaarten en decoraties hebt gedownload, kun je het bestand openen op je computer en ze uitprinten op A4-papier. Je hebt een schaar nodig om alles uit te knippen. Wees voorzichtig! Je hebt ook lijm nodig om de twee helften van de decoraties aan elkaar te plakken.
Als je meer wilt ontdekken uit de wereld van Pikmin, ga dan naar onze website van de Pikmin-tuin. Daar vind je strips, korte filmpjes, gratis digitale wallpapers en meer!