Op 10 maart is het MAR10 Day!
Ontdek op 10 maart, met MAR10 Day, een nieuwe trailer van The Super Mario Bros. Movie, een Nintendo Switch-bundel met een speciaal thema en allerlei Super Mario-avonturen voor de Nintendo Switch!
Weet je niet waar MAR10 Day om draait? De bedenker van Mario, Shigeru Miyamoto, legt de betekenis achter de dag uit in de nieuwste Nintendo Direct-presentatie, gevolgd door de laatste trailer van The Super Mario Bros. Movie!
Bovendien zijn er allerlei Super Mario-producten verkrijgbaar in de My Nintendo Store!
Ontdek de avonturen van Mario op de Nintendo Switch, van wereldreizen tot knotsgekke multiplayerfun!