Nieuwe Nintendo Switch-games – November 2024
Binnenkort verkrijgbaar op de Nintendo Switch: ga de zee op in Mario & Luigi: Brothership, begin aan de Erdrich-trilogie in DRAGON QUEST III HD-2D Remake, bekijk de wereld door de ogen van een kat in Stray en nog veel meer! Bekijk deze selectie games voor november en klik op games die je interessant vindt om pre-orders te plaatsen, aankopen te doen of ze aan je wenslijst toe te voegen!
Combineer intense monstergevechten met bevredigend landbouwwerk in Farmagia! Laat je monsters groeien, ontwikkel hun eigenschappen, en stuur ze dan de strijd in tegen de machtzuchtige heerser Glaza in dit heroische verhaal van opstand en vriendschap.
Ervaar een gloednieuw avontuur in het METAL SLUG-universum met de eerste tactische RPG in de serie – Metal Slug Tactics! Ervaar de explosieve schietactie van de serie op een nieuwe manier met procedureel gegenereerde elementen, en maak een einde aan Donald Mordens snode plannen.
De broers keren terug voor een nieuw avontuur op zee in Mario & Luigi: Brothership! Hijs de zeilen met Mario en Luigi, verken de wereld van Concordia, beleef confrontaties vol actie, en ga de strijd aan in turn-based gevechten.
Pak een bezem en ga op in de betoverende actie van Zwerkbal in Harry Potter: Quidditch Champions. Speel alleen of deel de magie met vrienden en familie, en vlieg de wedstrijd in als een drijver, zoeker, wachter, of beuker, waarbij ieder van deze spelposities een eigen speelstijl heeft.
Ga op een epische reis om de kwaadaardige aartsduivel Baramos te verslaan in DRAGON QUEST III HD-2D Remake. Verken een uitgestrekte open wereld, die opnieuw tot leven is gebracht in HD-2D. Verken steden, kastelen, grotten en kerkers, en vecht tegen allerlei monsters in turn-based gevechten in dit klassieke avontuur.
Er staan je twee schattige avonturen te wachten in de MySims: Cozy Bundle! Gebruik je verbeelding om steden opnieuw op te bouwen in MySims, en maak een magisch rijk nog aangenamer in MySims Kingdom. Er zijn verhalen te ontdekken, gebieden te verkennen, en een heleboel personages met enorme persoonlijkheden om kennis mee te maken.
Verdwaald en alleen moet een kat een oud mysterie ontrafelen in de actie-avonturengame Stray. Dwaal door de met neonlicht verlichte steegjes van een vervallende cyberstad en bekijk de wereld door de ogen van een kat, terwijl je speels omgaat met de dingen in de omgeving en je verdedigt tegen onverwachte aanvallen.
Er verschijnen binnenkort natuurlijk nog veel meer games op de Nintendo Switch! Ontdek alle releases van november.