Aankondiging van de Nintendo World Championships: NES Edition Streamer Showdown!
Ga klaarzitten voor de Nintendo World Championships: NES Edition Streamer Showdown! Tijdens dit evenement, dat plaatsvindt op 26 oktober tijdens de Paris Games Week, komen acht spelers van over het hele continent naar de Paris Expo Porte de Versailles om op het Grande Scène-podium te strijden om de kampioenstitel.
Je kunt alle actie van het evenement volgens op ons officiële YouTube-kanaal op zaterdag 26 oktober vanaf 16:00 uur.
Nintendo World Championships: NES Edition bevat meer dan 150 hapklare retro-speedrun-uitdagingen en is nu verkrijgbaar op de Nintendo Switch. Bekijk de gamepagina als je meer te weten wilt komen.