Nieuwe Nintendo Switch-games – Februari 2024
Binnenkort op de Nintendo Switch laait er een oude vete op, kun je artefacten uit de oudheid ontdekken, barst de chaos los in de keuken en meer! Bekijk deze selectie games voor februari en klik op games die je interessant vindt om pre-orders te plaatsen, aankopen te doen of ze aan je wenslijst toe te voegen.
Duik in spectaculaire coöp-gameplay in Jujutsu Kaisen Cursed Clash, een 2-tegen-twee-vechtgame gebaseerd op de Jujutsu Kaisen-serie. Werk samen met je favoriete personages, scherp je skills aan in gevechten en gebruik nog sterkere vaardigheden om je vijanden te verslaan!
Los oeroude mysteries op en reis over de wereld in Tomb Raider I-III Remastered, een ultieme collectie van de eerste drie Tomb Raider-games, inclusief alle uitbreidingen en geheime levels. Beleef de iconische avonturen van Lara Croft opnieuw met nieuwe verbeteringen, waaronder de mogelijkheid om te wisselen tussen opgepoetste graphics en de oorspronkelijke look.
Een aloude rivaliteit laait weer op met gloednieuwe graphics in Mario vs. Donkey Kong! Stel je puzzel-platformvaardigheden op de proef – in je eentje of met een vriend in lokale coöp* – en haal de gestolen Mini-Mario's terug!
Het Inkopolisplein is kleurloos en de bewoners zijn nergens te bekennen. Ontdek wat er is gebeurd terwijl je de Toren der Orde beklimt in Set 2 van de Splatoon 3-uitbreidingspas, De Toren der Orde. Deze singleplayer-ervaring is ontworpen om keer op keer te blijven spelen!
Word een meester van de levende inkt in Inkulinati, een turn-based strategiegame rechtstreeks uit middeleeuwse manuscripten! Stel je eigen bestiarium samen, versla middeleeuwse supersterren en verzamel perks om verborgen krachten te ontketenen.
Er staat je een wereld vol geheimen te wachten in het 2D-platformavontuur Promenade. Verken kerkers en neem het op tegen de vreemde bazen die er ronddwalen, ontmoet bijzondere personages en los puzzels op in deze verzamelgame die is geïnspireerd door klassieke platformgames.
Shiren de Zwerver en zijn metgezel, Koppa de pratende fret, krijgen een visioen van een mysterieus meisje en gaan op een zoektocht om haar te redden! Baan je een weg door kerkers vol gevaarlijke monsters, verborgen vallen en ontzettend veel loot in Shiren the Wanderer: The Mystery Dungeon of Serpentcoil Island!
Ervaar het gevoel van gewichtsloosheid in de physics-based game Heavenly Bodies. Bestuur de armen van je kosmonaut om te duwen, trekken en klauteren door volledig gesimuleerde scenario's, alleen of samen in lokale coöp*.
En binnenkort verschijnen er natuurlijk nog veel meer games op de Nintendo Switch! Ontdek alle releases van februari.