Bekijk games die compatibel zijn met de opslagcloud
Maak online veilig en automatisch een back-up van je opgeslagen spelgegevens. Hierdoor is het heel eenvoudig om je spelgegevens terug te halen als je je Nintendo Switch kwijtraakt of een nieuwe gaat gebruiken.
Als je bent verbonden met het internet, zal er automatisch een back-up worden gemaakt van je opgeslagen gegevens, zelfs als je Nintendo Switch in de slaapstand staat. Hiervoor heb je geen ingewikkelde instellingen of updates nodig.
Automatisch back-ups maken is standaard geactiveerd. Je kunt dit aanpassen in de systeeminstellingen van de Nintendo Switch. Afhankelijk van je internetverbinding kan het mogelijk zijn dat er niet automatisch een back-up kan worden gemaakt. Je kunt per gebruiker één bestand met opgeslagen gegevens per game uploaden.