Als je automatisch verlengen hebt geactiveerd, zal je lidmaatschap worden verlengd als je proefperiode van zeven dagen voorbij is. Je koopt dan automatisch een individueel lidmaatschap van één maand (30 dagen). Als je geen lidmaatschap wilt kopen, kun je de automatische verlenging beëindigen tijdens de gratis proefperiode. Er zullen je dan geen kosten in rekening worden gebracht.
Opmerking: als je een familielidmaatschap gebruikt, kun je bij de automatische verlenging niet wisselen naar een individueel lidmaatschap.
Als je een individueel lidmaatschap koopt terwijl je al een individueel lidmaatschap bezit, wordt de tijd toegevoegd aan je resterende tijd. Om een voorbeeld te geven: als je nog 35 dagen van een individueel lidmaatschap over hebt en je een individueel lidmaatschap van 365 dagen koopt, wordt de resterende tijd in totaal 400 dagen. Je kunt de resterende tijd voor een account tot maximaal drie jaar verlengen. Je kunt echter niet de resterende tijd van een individueel lidmaatschap combineren met die van een familielidmaatschap.
Als je in het bezit bent van een individueel lidmaatschap en een familielidmaatschap wilt kopen, ontvang je een korting op basis van het resterende aantal dagen van je individuele lidmaatschap. De korting* is maximaal de prijs van het familielidmaatschap** en je kunt het kortingspercentage bekijken op de productinformatiepagina. Je individuele lidmaatschap komt te vervallen nadat je een familielidmaatschap*** hebt gekocht.
Ik heb meerdere Nintendo Switch-systemen. Moet ik voor elk systeem apart betalen?
Ik heb een familielidmaatschap gekocht. Moet ik iets instellen zodat andere gezinsleden het via hun Nintendo-account kunnen gebruiken?
Ik begrijp dat alleen een Nintendo-account van een ouder of voogd een familielidmaatschap kan kopen, maar kunnen alle Nintendo-accounts in de familiegroep het familielidmaatschap gebruiken, of geldt er een leeftijdsrestrictie?