Game Boy Camera
De Game Boy Camera past in de spelcassette-opening van de Game Boy. Je kunt er individuele foto’s of afbeeldingen mee maken en deze verder verwerken met de verschillende opties van de Game Boy Camera. Daarnaast heeft de Game Boy Camera ook allerlei minigames. Je kunt hem zelfs 180° draaien in de richting van de klok en terug.