Kan ik pincodes van Club Nintendo gebruiken met My Nintendo?
Nee. Alle pincodes van Club Nintendo (inclusief die in verpakkingen van oudere games zaten) zijn op 31 maart 2015 verlopen en kunnen niet worden gebruikt met My Nintendo. Klik hier voor meer informatie.