SD-geheugenkaarten gebruiken
Open de deksel van de SD-kaartopening
Je moet niet hard aan de deksel trekken of proberen hem te draaien. Hierdoor kan hij uitrekken of vervormen, waardoor je de deksel mogelijk niet meer goed kunt sluiten.
Plaats de SD-kaart in de SD-kaartopening
Druk de SD-kaart voorzichtig maar stevig verder totdat hij op zijn plaats klikt. Sluit hierna de deksel.