SD-kaarten waarvan de functionaliteit is getest
Specificaties van deze SD-kaarten zijn onderhevig aan verandering en er bestaat een kans dat ze door een wijziging in de specificaties mogelijk niet naar behoren werken met de Nintendo 3DS of Nintendo 3DS XL.