Hoe moet ik een SD kaart formatteren?
Als je een SD kaart formatteert voor het gebruik met een systeem van de Nintendo 3DS familie, gebruik dan de SD Formatter software, ontwikkeld door de SD Association.
Let op: de SD Association website en de SD formateer software zijn alleen in het Engels beschikbaar.