MP3 Player
De Nintendo MP3 Player is nauwelijks groter dan een Game Boy Advance-spelcassette en past in de spelcassette-opening van de Nintendo DS Lite. Hij gebruikt standaard SD-kaarten om muziek op op te slaan.
Met behulp van een pc, het juiste programma en een SD-kaartlezer kun je MP3-bestanden op een SD-kaart opslaan. Dankzij de Nintendo MP3 Player kun je deze bestanden vervolgens op jouw Nintendo DS Lite afspelen.