Voeding voor de Nintendo DS Lite
De voeding voor de Nintendo DS Lite wordt meegeleverd met de Nintendo DS Lite. Deze is exlcusief ontworpen voor gebruik met de Nintendo DS Lite en is niet compatibel met de Nintendo DS of de diverse Game Boy-modellen.
Met de voeding voor de Nintendo DS Lite kan de batterij voor de Nintendo DS Lite worden opgeladen. Terwijl de batterij wordt opgeladen, kan er op de Nintendo DS Lite worden gespeeld. Wanneer de Nintendo DS Lite is uitgeschakeld, duurt het ongeveer 4 uur om de batterij op te laden.