Op welke manieren kunnen meerdere mensen samen een DS-spel spelen?
Dankzij een pictogram op de verpakking, kun je zien of er een spelstand voor meerdere spelers aanwezig is en welk type draadloze communicatie daarbij gebruikt wordt. Zie de handleiding van je Nintendo DS voor meer informatie.