Game Boy Advance SP hoofdtelefoonadapter
Met behulp van dit accessoire kan een hoofdtelefoon in de externe uitbreidingsaansluiting (5,2V=IN) van de Nintendo DS of aan de "EXT.1"-aansluiting aan de achterkant van de Game Boy Advance SP worden aangesloten.