Rumble Pak
Bij het gebruik van dit accessoire, gaat de Nintendo DS daadwerkelijk trillen als er trillingen ontstaan in het spel. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn als je in het spel ergens tegenaan rijdt. Op die manier wordt de spelbelevenis een stuk realistischer.
Het Rumble Pak is zwart en ziet er uit als een Game Boy Advance-spelcassette. Het wordt in de spelcassette-opening (SLOT-2) van de Nintendo DS gestoken en kan alleen gebruikt worden door spellen die het Rumble Pak ondersteunen.