Mic Test
Deze functie kun je gebruiken om te testen of de ingebouwde microfoon van de Nintendo DS naar behoren werkt.
Als de volumebalk niet wordt gevuld, moet je controleren of er iets is aangesloten op de hoofdtelefoonaansluiting.