Profiel
Je kunt je persoonlijke boodschap veranderen. Deze boodschap verschijnt bij gebruik van PictoChat.
Je kunt de kleur veranderen die wordt gebruikt in het Nintendo DSi Menu, PictoChat en op andere plaatsen.