Kan ik Nintendo DSiWare die ik heb gekocht, nog steeds opnieuw downloaden?
Voorlopig kun je Nintendo DSiWare die je hebt gekocht, opnieuw downloaden. Houd er wel rekening dat dit na verloop van tijd niet meer kan. Binnenkort zullen we hier meer informatie over geven.
Als je je content wilt overdragen naar een van de verschillende Nintendo 3DS-systemen, dan kun je de content ook op dat systeem blijven gebruiken en opnieuw downloaden. Klik hier voor meer informatie.