Vragen en antwoorden over de stopzetting van de Nintendo DSi Shop
Zoals we eerder hebben aangekondigd, wordt de Nintendo DSi Shop stopgezet. Deze onlinedienst voor de Nintendo DSi en Nintendo DSi XL is in 2009 van start gegaan.